Vi lyssnar, analyserar, föreslår och genomför

name="Stor-Bild"

Om oss

Affärslogik verksamhetsanpassar kontor och lokaler för att förbättra den fysiska arbetsmiljön. Vår start 1993 gör vårt familjära företag till ett av de äldsta i branschen. Genom åren har vi fått äran att arbeta med över 750 uppdrag. Något som har skapat en erfarenhet och kunskap som sträcker sig över andra aktörer på marknaden.

Våra konsulter tar sig an alla tänkbara verksamheter gällande kontor, oavsett om det är den befintliga lokalen, eller en dit flytt är planerad, skapas ändamålsenlig utformning som främjar arbetet. Allt från arbetsprocesser till trivsel vägs in i valet av inredning. Resultatet blir en plats som stödjer arbetet och skapar bättre resultat och fler affärer.

På Affärslogik värnar vi om den personliga kontakten med våra uppdragsgivare. Därför erbjuds en och samma konsult och kontaktperson genom hela processen. Detta oavsett om det är flytt eller förbättrad IT-säkerhet som din verksamhet står inför. Vi finns med dig från planering till genomförande.

Hör av dig till Affärslogik

Läs gärna mer om våra tjänster och tidigare uppdrag. Vill du anlita oss för en bättre arbetsplats? Välkommen att kontakta oss, vi kommer gärna ut och besöker din verksamhet. Tillsammans kan vi göra bra affärer ännu bättre.


De små detaljerna som avgör


Ofta är det de små detaljerna som avgör om ett kontor fungerar eller inte. Tänkte till exempel du och dina medarbetare på hur flödet i lokalen skulle optimera verksamheten.

Eller låg möjligen fokus på kvadratmeterpris, årshyror och leasingkostnader. Till stor del är det sunt förnuft som avgör, men det är vanligt, att man tänker i de banor vi gör i vår verksamhet.

Sedan starten 1993 har vårt gedigna kunnande om ett kontors uppbyggnad, struktur och funktion bidragit till att våra kunder sparat pengar, gjort bättre affärer och ökat trivseln på arbetsplatsen.