name="Stor-Bild"

Effektivisering av kontor & arbetsflöden

Åtgärder som leder till effektivisering av det kontor där ditt företag bedriver sin verksamhet behöver inte vara tungrodda. Lönsamhet - i slutändan är det vad verksamheten i en lokal handlar om. Du kan åstadkomma förvånansvärt mycket ekonomiskt genom att tänka utanför ramarna, och av bara farten uppnå ökad trivsel i din kontorsmiljö.

Ofta är det inte brist på idéer i en organisation men däremot tid och utrymme att omsätta dem i genomförbara projekt. Som den mest erfarna aktören inom detta område erbjuder vi en lösning. 

Genom åren har vi hjälpt många av våra uppdragsgivare att spara pengar och hålla kostnaderna nere. En del åtgärder är uppenbart ekonomiska i sig själva, andra resulterar i kostnadseffektivisering.
 

  • - Lägre hyra
  • - Effektivare lokalyta
  • - Färre restimmar
  • - Fler besökande kunder
     

Ett logiskt steg för lönsamhet
- låt oss se över din lokal

Affärslogik har erfarenheten, kunskapen och idéerna som gör skillnad. Anlita oss - ett logiskt steg för lönsamhet. Hur fungerar det i den lokal ni har idag? Förändringar för att stödja nya funktioner och ert faktiska arbetssätt kan ha stor betydelse för verksamheten. För ett lyckat förändringsprojekt är planering och löpande information a och o. Vi på Affärslogik följer en väl utvecklad arbetsmodell som för med sig en klar process och konkreta resultat. 

I utformandet av en funktionell helhet krävs omsorg om detaljerna. I likhet med ett urverk måste delarna också haka i varandra. Det är givetvis lika viktigt i den dagliga arbetsmiljön på kontoret med hundratals anställda som på kontoret med en liten grupp medarbetare. Arbetar du för en större organisation eller är du med och driver ett mindre företag? För oss är inget uppdrag för stort eller för litet. 

Låt höra vad vi kan göra för din verksamhet. Varmt välkommen att kontakta oss!